جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
تسلیت
تسلیت بر مردی و مردانگی
بر بزرگی و مرام و زندگی
بر زبانی که ندارد قفل و بست
بر تویی که دوست داری بردگی
تسلیت بر تو که داری ادعا
خودستایی میکنی در بین ما
آنچه دارای از من و ما بود و بس
ما اسیران و گروگان بلا
تسلیت بر ما که آسان باختیم
بر نژاد و اصل خود ما تاختیم
هر چه بود و هر که بود از یاد رفت
کاخ مان ویران و کوخی ساختیم
تسلیت بر خانه ی ویرانه ام
بی چراغ و نور کردی خانه ام
چاه آبم خشک شد، باغم خزان
سوگ شد آواز این کاشانه ام
با شعار پر ز شور معنوی
سوخت دنیامان ز وهم اخروی
ثانیه بر ثانیه خیزد غمی
تسلیت تا اطلاع ثانوی
ناصر ترهنده (یارا)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر استاد مهربان و بزرگوار
ممنونم از لطف و محبتتان بزرگوار
استاد استکی عزیز،شرمنده ام ... آنچنان غرق دردهاییم که متاسفانه نه دلی و نه مجالی برای حضور در کنار شما و دوستان ادیب برایم باقی نمانده
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
برقرار و پاینده باشید | |
|
ممنون و سپاسگزارم جناب حکیم
برقرا و پاینده باشید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
سلام بر شما جناب انصاری
ممنون و سپاسگزارم برادر بزرگوار
🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود بر شما
سپاسگزارتانم 🙏🏻🌸🙏🏻🌸 | |
|
درود سپاس مهربانو 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
از نظر لطفتان سپاسگزارم شاعر🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبا و مبین مشکلات جامعه را هدیه آوردید
شاد باشید