جمعه ۲ آذر
کوچه گرد شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ شماره ثبت ۷۹۲۰۶
بازدید : ۵۷۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
عمری است پاسخی به سوالم نمی شوی
نـــور امـــــید رو بـــه زوالـــم نمی شــوی
کابوس می چکد ز سکوتم به خواب هـا
وقتـــی که کوچه گرد خیالم نمی شـوی
در آسمــان بــی کســـی هـر شبــم دریــــغ
ای شمـــع رو بـــه باد هــلالم نمــی شوی
شعری سروده ام به بلندای هیچ و پــوچ
تــک واژه ای به حنجر لالـــم نــمی شوی
بشکن حصار عشق خودت را که لحظه ای
رویـــای آبـــی پـــر و بالــــم نمـــی شوی
فرهاد قصه ای است ومجنون حکایـــتی
وقتی که طعم خوب وصالم نمی شـــوی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودهااااا جناب استکی سپاسگزارم | |
|
درودهاااا جناب دزفولی لطف دارین | |
|
جناب انصاری متشکرم | |
|
سپاس | |
|
درودهااا بانو سپاس از لطفتون زیباست سروده تان | |
|
سپاسگزارم جناب حبیبی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود