جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
چی داری تو نگاهت که دارم دیوونه تر میشم
از هر چی توی این دنیاست یه لحظه بی خبر میشم
بهاره با تو هر فصلی که تو دنیای من افتاد
چی داری که کنار تو میشه فصلا رو تغییر داد
چه دنیایی نصیبم شد تو رو وقتی که دیدم من
یه تار موی تو حتی به این دنیا نمیدم من
تو مثل خواب میمونی که میشه توی شبها دید
کنارت با چشای باز میشه کلی رویا دید
اگه مردم رو این دنیا یه جوری کرده درگیرش
کنارت میشه این دنیا یه جور دیگه تفسیرش
اگه دلگیری از دنیا منو داری که باهاتم
یه چیزی تو نگات داری که بدجور قفل چشماتم
چه خوبه که یکی باشه همه دنیا و قلبامون
بشه صد ساله عشقی که عصا میده به دستامون
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودشاعربزرگوار