چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا رستمیان (راموز)
آخرین اشعار ناب علیرضا رستمیان (راموز)
|
برای س . آشتیانی
....
سنگ ها در مشت، دانه ای میان دو انگشت
دامن از سنگ پر می کند دخترک
در لحظه ای کوتاه تر از پرواز و فرود هر سنگ بر دست
کوتاه تر از یک جمله، یک لبخند
((جارو، پارو - گوشت کوب، بکوب))
***
سنگ ها بر سنگ؛ هفت سنگ
لبخند رها می کند دختر هم سایه، از پشت شیشه ی زندان خانه
بر امتداد فرار ناگزیر پسرک از ترس سیلی بر پشت
از ترس سیلیِ پدر بر صورت
بر امتداد فواره ی خون از دهان، از فرود هر مشت
در لحظه ای کوتاه تر از یک لبخند، کوتاه تر از چینشی دوباره
سنگ ها بر سنگ، هفت سنگ
***
سنگ ها در دست، فحش ها بر لب
پروازی نیست در فرود هر سنگ بر سر
یا امتدادی در فرار از زندانِ خاک تا گردن
کجایی پسرک؟
به خون آغشتند سنگ هایی که زیر تیشه ی عشق
به تمنای یک لحظه، یک شب، می کندی از کوه
در لحظه ای کوتاه تر از یک آغوش
یک آه، یک لبخند
یک پرواز
-------
راموز- مهر 1389
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی افسوس که هرچه می نویسیم نه دلی به رحم می آید و نه وجدانی بیدار. تشکر از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه ما بود