چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا رستمیان (راموز)
آخرین اشعار ناب علیرضا رستمیان (راموز)
|
زنهار کين برسخن به نا سنجيده برفت
کز دل برود هر آنکه از ديده برفت
کجا دل داد و کي دل دارد هر که او
بر اشتر نسيان بود و تازيده برفت
فرياد ِ ياد سر داد و خود يادم داد به باد
آب بر ديده نشاند و ناي نشنيده برفت
دوش به بالين آمد و چه نازها که فروخت
صبح وقت نماز آسود و خوابيده برفت
تاب رنجوري نداشت و خواندم به عتاب
نارَنجم و پاي بر دلِ رنجيده برفت
بند ز دلش وا گسستم وليک ببست مرا
دل در بند وبند به دلم تابيده برفت
لب دوزو خاموشش سازو بسوز، راموز
کين لعل تموز از لبِ خشکيده برفت
راموز- آبان 1390
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم. بله مصرعی از یک رباعی از امیرالشعرا معزی نیشابوری است که البته واژه ی "هرآنچه" را به تناسب موضوع تغییر دادم. ... تا از برم آن یار پسندیده برفت// آرام و قرار از دل شوریده برفت// خون دلم از دیده رواست از آنک// از دل برود هر آنچه از دیده برفت ... معزی نیشابوری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مصرع دوم تضمین نیست؟
شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد