پنجشنبه ۲۴ آبان
بار کج شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر غزلیات نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ۰۰:۳۳ شماره ثبت ۷۸۳۱
بازدید : ۲۳۵۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
تا آن خم ابروی تو ای یار کج است
در دیده ام اندازه و معیار کج است
گویند کژی آدم از پندارست
کی سایه ی کج دلیل دیوار کج است
مستی که تلو تلو خورد هر طرفی
مستانه گمان کند که هشیار کج است
آنجا که عروس ما نمیداند رقص
بیچاره زمین صاف و هموار کج است
کج نیست ز سفره نان ربود ار دستی
آن سفر ه ی بی محنت و بی عار کج است
مقیاس تو متکی به خود نیست اگر
بگذار و رها کنش کزو کار کج است
گر کعبه ی تو رضا همه عالم نیست
شک کن به نماز ، قبله انگار کج است
یک عمر گذشت و دلت آرام نشد
مقصد نرسیده هرکه را بار کج است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقان را ز همین خط بلا ، فریاد است.
اشعار شما عاااااالین.
دستتون درد نکنه.