سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    درب باز

    شعری از

    منوچهر فتیان پور (راد)

    از دفتر فتیان نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۷۷۷۹۴
      بازدید : ۷۲۸   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
    آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)

    درب باز.         ۹۸/۰۷/۱۸
    نگاهم به در
    بنگر ببین چشمم سوسو می کند
    چهره نگار انتظار بس
    من شیفته نگاهم
    که از در می نگرد
    🎋🎋
    دست بگذار ببین.     
    قلبم از انتظار بسکوت آمده بس
    عقربه تیک تیک می زند
    روزگاری تیک به سیم آخر می زند......
    🎈🎈🎈
     چون اسم تو را بشنیدم
    نیمه شب گریه کنان....
    خود بگفتم
    کاش بادگران همره، همسفران می بودم
    خندانکخندانکخندانکخندانک
    پیر غلامان جمع شوید...
    اربعین آمده است بیایید برویم
    بنگر بین عزادار حسین ...
    هر شب در محراب علی اشکبار است هنوز
    خندانکخندانکخندانکخندانک
    بار دگر سخن عشق برآرم
    دل عاشق در پی دل معشوق هست هنوز
    عاشقان بیائید برویم...
    سید مقتل خوان ما عزادار، است شب وروز
      پیر غلامان این همه غصه دیدار بس است
    کربلا منتظر ماست بیائید برویم
    تخلص (راد)
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۱۶
    درود
    زیبا بود ند خندانک
    رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
    پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    درود بر شما بزرگوار
    بسیار عالی احسنت بر شما
    اگر راهی شدید قبول حق در پناه خداوند منان
    التماس دعا
    منوچهر فتیان پور (راد)
    جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۱۴
    سلام
    صبح آدینه بخیر
    درود به همه اساتید وشعرا شعرناب
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    صدف محمدی پرتو
    جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳
    درودها خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0