يکشنبه ۲۷ آبان
عاشق عشق شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹ شماره ثبت ۷۷۷۵۳
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
عاشقِ عشق
از ازل عاشق و تبدارِ تو هستم ای عشق
تا ابد یارِ وفادارِ تو هستم ای عشق
تو همان پیچکِ زیبای پُر از نازِ منی
تکیه بر من بده،...دیوارِ تو هستم ای عشق
از تبارِ گُلِ زیبای شقایق هستی
همه ی عمر چمنزارِ تو هستم ای عشق
تو اگر میوه ی ممنوعه ی بازار شوی
با دلم باز خریدارِ تو هستم ای عشق
زندگی مثل نبردیست که فرمانده تویی
من در این جنگ، علمدارِ تو هستم ای عشق!
هر کسی خواست که از شهرِ تو بیرون برود
برود،... من که طرفدارِ تو هستم ای عشق
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف حضرت عشق