پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
آخرین اشعار ناب زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
|
پراکندههایی دیگر از اشعار پروانهای:
۱
بستهام
رختِ سفر را
با تو
میروم
اینجا و هرجا
با تو
*
وقتی احساسم
پُر از
شورش هست
میشوم
چون موجِ دریا
با تو
*
ساحلِ قلبم
مدام از مهری
میشود
لبریزِ گرما
با تو
*
میسپارم دل
به نبضِ
قلبت
میروم
تا نای ژرفا
با تو
*
میکند گُل در وجودم
مهری
سرختر
از باغِ گلها
با تو
*
میشوم
پروانهی
احساس وُ
میپرم
تا قلبِ رویا
با تو
زهرا حکیمی بافقی (الف_احساس)
*
۲
راز عشق را باید
در پرِ سوختهی پروانه دید
در صدای شعلهی شمع شنید...
زهرا حکیمی بافقی (برشی از یک شعر)
*
۳
تمامِ حسّ قلبِ عاشقم را
بهگردِ سینهات، پروانه کردم
تو را بوسیدم و بوسیدم از نو
میانِ نبضِ قلبت، خانه کردم
زهرا حکیمی بافقی (برشی از یک غزل)
۴
سهمِ پروانه از عشق،
سوختن هست و، فنا...
زهر احکیمی بافقی (کوتاهسرودهها)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.