جمعه ۲ آذر
آن قلم که لایق دستان توست شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۷۷۶۷۹
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
پنجم اکتبر...سیزدهم مهرماه روز جهانی معلّم گرامی باد.
بداهه تقدیم دوستان جان
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
#م_ت_
شکرگویم خالقی را که قسم...
میخورد او بر قلم
آن قلم که؛ لایق دستان توست...
می نویسی عشق را...
می گشایی قفل درها ی بسته را...
معدنی هستی پر از آگاهی که بدون تردید...
می کنی از علم بی پایان خود؛ لبریز این جان و تنم
روز اول خاطرم نقش زده تا روز مرگ...
داده ی از دانائیت سرمشق خوب...تا رها سازی مرا از ظلمت سنگین جهل
دستهای مهربانت ای معلّم بی گمان...
روزهای اول هر ماه مهر...
زندگی بر روح و جانم هدیه داد.
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار لطفتان هستم استاد استکی عزیز | |
|
سپاس بانو رحیم زا ده ی عزیز | |
|
سپاس از مهرتان جناب انصاری عزیز زنده باشید | |
|
سپاس ازمهرتان استاد انصاری عزیز | |
|
درود و سپاس استاد بزرگوارم جناب منوچهری عزیز..لطف دارید بر این حقیر | |
|
سپاس از مهرتان جناب مینا آباد عزیز | |
|
سپاس از نگاه زیبایتان بانو بهار لویی عزیز | |
|
سلام و سپاس از نگاه پر مهرتان بانو یوسفی عزیز ممنونم زنده باشید | |
|
سپاسگزارم بانو امریاس عزیز...وجودتان همیشه سبز و دور از خزان | |
|
ممنونم جناب الهی عزیز زیبا خواندید و به مهر | |
|
سپاسگزار مهرتان هستم جناب بزرگی پور عزیز | |
|
سپاس از مهرتان استاد بایبوردی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و با شکوهی است
مبارک همه صاحبان اثر باشد