جمعه ۲ آذر
آخر میای ای شعری از آراز نامی
از دفتر بانوی اردیبهشت نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۷۷۳۳۱
بازدید : ۳۷۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب آراز نامی
|
آخر درمانِ دلتنگی ما چیست
علاج،دیدن عکس های شما نیست
چشمانم خشکید به راه تا بیایی
نشود از تو خبر،مرگ و زندگی مساویست
میدانم که یک روز میایی
با خودت بوی گل بوسه میاری
اما اگر از دور آمدی و از شوق در هوا نبودم
محو در نگاه تو گل همیشه بهار نبودم
شاید دیر رسیدی،من دگر بینا نبودم
اما به همه کس ازتوبگویم تا راه را گم نکنی
قاصدک ها از حالم بگویند تا زود بیایی،هوای دل را تنگ تر نکنی
ازتوبگویم از روی ماهَت
از آن مو،آن چشمان سیاهَت
آه تو ای بانو اردیبهشت،تا آن وقت که به من بی تاب رسی
قلمی در دستُ شعری در قلب،رویا میپرورانم با خاطراتت #آراز_نامی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود