يکشنبه ۴ آذر
برخیز شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۷۷۳۰۴
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
طاقتم طاق شده کاسه ی صبرم لبریز
تو به تنهایی من حوصله و شور بریز
پس بگیر خواسته ات را که به من می گفتی
چشم درویش کن و از رخ من کن پر هیز
در بهاران که نشد وصل به ما رو بکند
شد قرار من وتو اول فصل پاییز
گاه می آیم واز دور تو را می پایم
لطف کن آمدنم را بنما دست آویز
بنشین توی نگاهم، و کمی شعر بخوان
دست بر آب بزن ماه رخ روح انگیز
شب زلفت به کناری بزن ای مهتابم
در دلم ولوله بر پا کن و یک دم برخیز
#محمدصدوقی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس جناب استکی استاد بزرگوار نظر لطف شماست | |
|
سپاس از توجهتون | |
|
درودهاااا جناب الهی بزرگوار شاگردی می کنم محضرتون | |
|
درودهاااا جناب میناآباد سپاس انتخابهای زیبایی دارید | |
|
سپاس بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود