سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    الانزاپین

    شعری از

    حوریا صفایی نسب

    از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۷۷۲۳۱
      بازدید : ۵۰۹   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حوریا صفایی نسب

    در سرم اتفاق ها جاری ست
    در سرم انفجار ِهورمون است ...
    دست  هایم حضور ِملتهب از 
    شریان های لخت ِ بی خون است 
    و صدای همیشگی از تو 
        ⁃    ظلف هایت دوباره بیرون است !
     
    یادهایت مرا فراموشند ...
     و تو تصویر ِآخرین بودی  
    ترسی از بی تو - با تو مردن نیست 
    تو خودت قاضی ِ اوین بودی !

    قرص های جدید آمده اند ....
    فرض کن یک الانزاپین بودی ...
     
     

    حوریا صفایی نسب
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۱:۳۴
    درود بانو
    بسیار زیبا و ناتمام بود خندانک
    منوچهر منوچهری (بیدل)
    يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴
    بسیار زیبا وبا احساس سرودید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد خسروی فرد
    يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۵۶
    درود بر شما
    خندانک خندانک خندانک
    حوریا صفایی نسب
    سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۲۶
    اصلاحیه ...
    املای صحیح واژه ی ( زلف )

    از علایم بیماری ِ آلزایمر در جوانی ست !
    سید احسان موسوی ( سام )
    پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰
    بسیار زیبا خندانک خندانک خندانک
    مسعود آزادبخت
    سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۲۱
    سلام
    زیبا بود خندانک
    سیدحسن خزایی
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱
    زیباست اگر کمی از فضای داروخانه و بیمارستان رها شود شعرت
    حوریا صفایی نسب
    چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۳۶
    فک میکنم این پروسه خیلی طول بکشه جناب خرایی!!

    من کلا وقتی شروع میکنم به شعر گفتن وارد یه خلسه عجیب میشم که هرچقدر دلم میخواد شاد از اون خلسه بیام بیرون نمیشه !

    هیچ وقت نشده !!
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0