يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
در غریبستان قلبم نخل ها خشکیده اند
دانه های خشک خرما بر زمین افتاده است
نیست دیگر هیچ رویایی در این ماتم کده
مرگ تدریجی برایم اتفاقی ساده است
چشمه های روشن امید خاموش اند و سرد
بوته های سرخ احساسم همه خشکیده اند
نیست دستی در تمنای نوازش کردنم
غنچه های کوچک لبخند را هم چیده اند
سر به دامان خودم تنها میان درد ها
چشم امیدم به سوسوهای تار جاده نیست
من هنوزم زنده ام با اینهمه احساس مرگ
معنی این زندگی اینجا بدون عشق چیست؟
ابرهای تیره ای افتاده اما بر دلم
میچکد باران به زودی شاید از یک ابر دور
نخل های خشک قلبم باز احیا میشوند
از میان غصه ها شاید شبی کردم عبور.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرانقدر سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
روز شعر و ادب پارسی گرامی باد