آهای همه قاصدکا / ازش خبر بیارید
رد بشید از پیله ی شب / چش روی هم نذارید
بهش بگید اشکای من / طعنه زدن به دریا
توو بهت کابوس شبم / منتظره یه رویا
توو شب بی ستاره / به یاد اون می افتم
بغضمو می شکنه باز / حرفایی که نگفتم
توو شبِ قحطی عشق / پر از نیاز و خواهش
زخمیِ خاطراتم / محتاج یک نوازش
قفل سکوت و بشکن / توو غربت شبونه
نذار که حسرتت باز / روی دلم بمونه
تو ناجی بهاری / واسه زمستون من
تویی تو نازنینِ / دلِ پریشون من
=============================
تویی تو نازنینِ / دلِ پریشون من
آهای فرشته ها بیاید / گل روو سرش ببارید
هدیه ی میلادشو از / آسمونا بیارید
بگید دیگه شکسته اون / دلی که افتاده به پاش
سیاه روزگارِ من / درست مثه رنگِ چشاش
بگید چشاشو هر روز / به جاده ها می دوزه
چه رسمیه همیشه / عاشق باید بسوزه
بگید که این جدایی / منو دیوونه کرده
وقتی پیشم نباشه / دنیا یه کوه درده
قفل سکوت و بشکن / توو غربت شبونه
نذار که حسرتت باز / روی دلم بمونه
تو ناجی بهاری / واسه زمستون من
تویی تو نازنینِ / دلِ پریشون من
=============================
تویی تو نازنینِ / دلِ پریشون من
محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
1391/05/09 ساعت 12 شب
به مناسبت 11 مرداد سالروز تولدش