نگو باید از حسِ تو بگذرم . آخه سخته با اینهمه خاطره
تو از یک پرنده نباید بخوای . که قانونِ پرواز و یادش بِره
نگو از هوای تو رد شم ازین . هوایی که با من نفس می کشی
برم شاید آزادی و حس کنی . یا شاید بدونِ من آواره شی
درسته من از حسِ عاشق شدن . نمی خوام یک عمر وابستگی
چون حدِ وسط نیست توو راهِ عشق . همیشه تهِش مرگِ یا زندگی
ولی تا ابد پای تو موندنم . شبیهِ یه حسِ عجیبی شده
*************
روزگارم شبِ از دردِ خیانتها . توو دلم همهمه ی غرّش و فریاده
من یه جوری بدِ حالم که شدم مثله . گرگِ زخمی که به دامِ گله افتاده
ولی با اینهمه پایانمَ اسیری نیست . تا ابد با هدفِ زندگی می جنگم
خوی وحشی توو تنم ریشه زده هرروز . با منِ چونکه پراز نفرت و دل سنگم
*************
من با تو همخونه نمی خواستم بمونم
اما تبِ عشقِ تو افتاده به جونم
دردِ نبودت لحظه ای کمتر نمیشه
حالا ازت میخوام بمونی تا همیشه
*************
با تماشای یه راهِ بن بست . من به دنبالِ خودم می گردم
روبروم جز غمِ تکراری نیست . حالا من پشت به دنیا کردم
دیدنی باشه تمومِ دنیا . از تماشای جهان بیزارم
قدِ یک ثانیه هم آدمها . نمی دونن که چه حالی دارم
*************
پس از سال ها جای تیر و فشنگ . به عنوان یک زخمِ کاری شده
زمینی ترین آسمونی منم . سر افراز ازین حسِ طولانی ام
همه افتخارم به اینه فقط . که هر جای دنیا یه ایرانی ام
تمامِ تصاویرِ هم سنگرام . توو هر گوشه ی این اتاقِ هنوز
*************
سهمم از همنفسی توو شبهام . کمتر از دیدنِ یک رویا بود
بهترین منظره ی دنیا هم . واسه من زشت ترین زیبا بود
از خودم دور شدم جوری که . ذره ای عاطفه نزدیکم نیست
توو دلم جا شده بی احساسی . دیگه امّیدی به تحریکم نیست
*************
هرگز نفهمیدم چه احساسی . پشتِ نگاهِ تو کمین کرده
دیوونه ی چشماتو هر لحظه . تنها ترین غربت نشین کرده
من با نگاهِ تو نفهمیدم . چی باعثِ دردِ جدایی شد
جوری ازین دنیا بریدم که . پرونده ی مرگم جنایی شد
*************
وقتی شنیدم حرفتو . با یک غریبه می زنی
تنها دلیلِ شکِ من . دوریِ دستات از منه
از اون شبی که با چشام . دیدم چراغی روشنه
*************
همصحبتِ دیروزم . حالا تو کجا هستی
با رفتنت از خونه . بال و پرمو بستی
رفتی به همین زودی . گفتی واسه ما دیره
اما دلِ من بازم . دنبالِ غمت میره
*************
گفتی کنارمی و . توو زندگی با منی
توو این شبای تیره . تو تا ابد روشنی
گفتی و من یه لحظه . باور نکردم تو رو
تنها واسه همیشه . میگم ازینجا برو
*************
دستامو پس نزن . دنیامو غم نکن
تنها همین یه بار . دوری ازم نکن
راحت نرو که من . دنباله رو نشم
سمتِ جنونمو . بی تابِ تو نشم
*************
باور کن عذابِ زنده بودن . واسه دلی که تو رو نداره
از حمله ی عشقِ تو یه عمره . مثله یه زمینِ لاله زاره
گاهی تو نگاهی کن به سمتِ . دیوارِ شکسته ی غرورم