دوشنبه ۵ آذر
رقاصه رؤیا شعری از محمد حسین کشاورزی
از دفتر ناله عشق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۵۲ شماره ثبت ۷۵۸۷۸
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمد حسین کشاورزی
آخرین اشعار ناب محمد حسین کشاورزی
|
جهان فریاد میدارد که در خوابم
و من اما
ز چشمانت درون خویش می تابم
وچشمت خوب بازی کرد... نقش نور مهتابم
تو با چشمان خود دیدی مرا ...اما نفهمیدی
هلال قدّ من از تاب گیسویت
نگاهم بسته بر رویت
دو چشمان سیاهت کرده من را محو ابرویت
طناب دار من پیچیده از مویت
تو اما بی دریغ از تاب گیسویت
چه بی رحمانه با دریای استعمار...
رقصیدی
و من محو تماشایت
هنوزم بهر دیدارت
همان شبگرد بی پا وسر در کوچه بازارم
هنوزم در خیال تو
ز مهر چال و خال تو
به یاد غنچه سرخ دهان سر بحال تو..
شبان تا صبح بیدارم
شده افسردگی کارم
قلم با دفتری دارم
تمام خاطراتم را ز شب تا صبح می بارم
به روی کاغذی منظوم
ردیف و قافیه معلوم و
من اما به هر شعرم...
ردیف و قافیه اسم تو را در زیر لب دارم
درون خاک سرد کاغذ قلبم...
درخت عشق می کارم💜💔
|
|
نقدها و نظرات
|
علیکم سلام بانو.ممنون.ارزشمند نگرش شماست | |
|
ممنون جناب استکی.لطف دارید به بنده | |
|
سپاسگذارم جناب نصرتخواه.به امید سرسبزی تفکر در این سرزمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درخت عشق می کارم
سلام
عالی و ارزشمند