جمعه ۲ آذر
گناه شعری از محمد حسین کشاورزی
از دفتر سوز دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ۰۳:۵۳ شماره ثبت ۱۳۲۶۵۵
بازدید : ۴۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد حسین کشاورزی
آخرین اشعار ناب محمد حسین کشاورزی
|
حساب کن که پس از من دگر برای کدامین گناه توبه نکردی
تویی که از ته قلبت فقط برای نگاهی مباه گریه نکردی
نگاه دورو برت کن ! شکسته های دلت را به هم بدوز ...کجایی؟
هزار جمعه گذشته هنوز بعد نمازت در انتظار خدایی؟
خدات بعد پیمبر صراط معجزه اش را به روت بسته عزیزم
خدات رفته تو تنها دلت برای گناه خودت شکسته عزیزم
مرا به یاد بیاور !همان که بر بدنم با فرشته های عذابت لباس راهبه کردی
در انتظار کدامین مسیح راهبه هارا یکی پس از دگری با دروغ حامله کردی؟
مسیح واج و هجایی که بعد وزن عروضی به شکل خسته بیاید
مسیح شعر منست ان زمان زمان که از ضربان دلی شکسته بیاید
مسیح... لحظه امنی که دست بر بدن بی بخار من بگشایی
اگر چه کافر محضم تورا بدست اباالفضل داده ام که بیایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.