يکشنبه ۴ آذر
شاهنشه عشق و دلربایی شعری از جعفر محمدی (ضمیر)
از دفتر نواکده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۷۵۸۳۳
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر جعفر محمدی (ضمیر)
آخرین اشعار ناب جعفر محمدی (ضمیر)
|
دل طاقت دوریت ندارد
یک لحظه صبوریت ندارد
سلطان سریر حق پرستی
ای مهدی فاطمه (عج) تو هستی
ماییم تمام بی کس و کار
ما را به صراط مستقیم ، آر
رویت چه شود اگر ببینیم
در سایه ی شمس تو نشینیم
تو صاحب و ما غلام هستیم
در عشق علی الدوام هستیم
ما منتظر ظهورت آقا
چون طفل در انتظار بابا
بابای تمام مهربانی
ای حضرت صاحب الزمانی
دستگیر ز ما که ناتوانیم
ترسیم که در گنه بمانیم
تعجیل نما تو در ظهورت
روشن بنما جهان ز نورت
جعفر ز ضمیر می زند داد
جانم بفدای حضرتش باد
شاهنشه عشق و دلربایی
ای مهدی فاطمه (عج) کجایی ؟
شعر از :جعفر محمدی (ضمیر)
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
|
سلام ممنونم جناب زمانیان عزیز از اظهار لطفتان ممنونم | |
|
سلام ممنونم از لطف و محبت شما مانا باشید | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
در وصف انتظار