يکشنبه ۴ آذر
سلام بر ابراهیم شعری از جعفر محمدی (ضمیر)
از دفتر دستان بی سر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۰ شماره ثبت ۷۵۷۳۴
بازدید : ۹۹۵۶ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر جعفر محمدی (ضمیر)
آخرین اشعار ناب جعفر محمدی (ضمیر)
|
سلام بر هادی
می فرستیم سلام بر هادی
آن پیام آور گل و شادی
او هدایت گر جوانان است
در کویر بلای این وادی
فاطمه فاطمه سلام سلام
خوب کسی را به ما نشان دادی
یک جوانی بنام ابراهیم
هادی مردمان به آبادی
می فرستیم سلام بر هادی
لطف کردی نمودمان یادی
تو کمیل و ابوذر و عمار
تو علم دار جبهه ی رادی
ای شهید دوست دارمت بسیار
در پی کار ما تو افتادی
تو نه گمنام هستی ای هادی
اینهمه عشق بود خدادادی
در همه عمر یادتان هستیم
ای شهیدان راه آزادی
شعر از :جعفر محمدی متخلص به ضمیر چنارانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم استاد استکی عزیز | |
|
سلام رفیعی عزیز ممنون از حضور سبزتان موفق و پیروز باشید | |
|
سلام ممن. ن طهماسبی عزیز | |
|
سلام ممنون از لطفتان | |
|
سلام احسنت به طبع روانتان جناب زمانیان ممنون از حضور سبزتان ای کم الله | |
|
سلام بیدل عزیز از لطف و محبت شما ممنونم | |
|
سلام ممنونم جواد آقا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
در وصف شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم