جمعه ۲۵ آبان
سرزمین برفی شعری از اسکندری راد ( باران)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۷۵۸۰۳
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر اسکندری راد ( باران)
آخرین اشعار ناب اسکندری راد ( باران)
|
گوش کن به من
که کمی آنسوتر از شعر هایت
ترانه میخوانم
و کلاغ ها که
پس هر پنجره ای
با من همراه میشوند;
درست در همان زمانی که
دستم از شعر هایت کوتاه مانده
و حکایت ;
حکایت قلمیست
که مرا بهتر از تو میشناسد
و کلمات را گریه میکند
تا کسی نفهمد
خورشید دستان تو
از سرزمین های برفی نمیگذرد
و ترنم آوازیست
بدون من
که اگر بر کاغذی بنشیند
کسی نمیداند
صبح فردا
رنگین کمان شعر تو
چشمان چند نفر را
آبی خواهد کرد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پر احساس بود