آرزو دارم اگر گل نیستم خاری نباشم
گر غزل خوان بلبلی نیستم هم ماری نباشم
گر مدافع نیستم از اهل بیت آل عصمت
کاسه لیس آل سفیان عمرو عاص هم نباشم
یاور بی خانمان گر نیستم چون خانه سازان
با تعدی و ستم هم خانمان سوزی نباشم
گر نباشم یاور افتادگان و بی پناهان
نمک بر روی زخم ضعیفان هم نباشم
گر چو مردان خدا در موقع جنگ و شهادت
شیر غران نیستم بی درد و بی غیرت نباشم
گر بوم مست جوانی و غرور زندگانی
طعنه زن بر ضعف حال ناتوانان هم نباشم
حرفهایم خوب و زیبا پر کند چشم فلک را
کاشکی از عالمان بی عمل هم نباشم
کم فروشی ظلم و عدوان می کند با اهل ایمان
این چنین کاسب خدا داند حبیب اله نباشم
حضرت ختم رسل فرمود این قول متین را
من که غش با مسلمین دارم مسلمان هم نباشم
من جوانی بی نانم و بیکارم و بی خانمانم
کم ملامت کن مرا گر فرد دینداری نباشم
نان به نرخ روز خوردن شیوه آزادگان نیست
من که دعوی هدایت می کنم حزب باد نباشم
فکر و ذکرم انتقاد از دیگران باشد ولیکن
لحظه ای هم فکر زشتیهای کار خود نباشم
با وجود گرگ بودن پوششی از میش دارم
الحق از اهل نفاقم خود فریبی هم نباشم
یاریم کن ای خدا آنسان که در روز قیامت
روسیه دست تهی شرمنده در محشر نباشم
با امید رحمت حق شافعینم آل احمد
خوش خبر عاطف دگر غمگین و ناراحت نباشم
شورانگیز و زیبا بود
اجرتان با بی بی دو عالم
موفق باشید