جمعه ۲۵ آبان
دیگه حوصله ندارم شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۳۴ شماره ثبت ۷۵۱۴
بازدید : ۱۰۸۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
دیگه حوصله ندارم
بی تو باشم تک و تنها
برم از تراس خونه
خیره شم به شکل ابرها
دیگه حوصله ندارم
خیره شم به نقشِ پرده
ببینم روزهای غمگین
میگذرن هفته به هفته
واسه هق هق های بارون
دیگه حوصله ندارم
نمیخوام که بی تو بودن
بشه سهم روزگارم
نمیخوام چشام بیفته
به خطوط و نقش قالی
نمیخوام جایی بشینم
که ببینم جاتو خالی
نمیخوام هق هق بارون
منو با خودش بباره
خاطراتِ اون روزها رو
پیش چشم من بیاره
واسه هق هق های بارون
دیگه حوصله ندارم
نمیخوام که بی تو بودن
بشه سهم روزگارم
میرم از برگ های تازه
میسازم قایق بادی
از تخیٌل تا حقیقت
میکِشم یه راه آبی
می پوشم لباس رنگی
میشینم تو قایق باد
به دلم میگم دوباره
بره هر جایی که میخواد
واسه هق هق های بارون
دیگه حوصله ندارم
نمیخوام که بی تو بودن
بشه سهم روزگارم
|