جمعه ۲۵ آبان
اعجاز شعری از رضا چیرانی
از دفتر قدرمطلق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۷۴۸۴۷
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
...
عشق یعنی
در حریم اطلسی های پر از پیراهنت،
مرداد باشم،
پر از دیوانگی ها،
مملو از جادوی اعجازِ نگاهت،
عشق یعنی
بر فراز قله های باور قلبت،
مثال تکه برفی تا ابد جا خوش کنم،
اینجا اقاقی ها
پر از آوار پر شور نگاهت میشوند و
مست عطر چوب صندل،
کاش میدیدی حسادت میکنم
با اکسیژن های میان سینه ات،
با عشقبازی های باد
از لابه لای شاخه های نرم موهایت
|
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید استاد ارجمندم. نظر لطف شماست🙏🙏🙏 | |
|
درود بی پایان بر شما. سپاس🙏🙏🙏🙏 | |
|
زنده باشید استاد ارجمند. بینهایت ممنونم🙏🙏🙏🙏 | |
|
ممنونم از لطفتون درود بیکران بر شما🙏🙏🙏🙏🙏💖💖💖💖 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود