جمعه ۲ آذر
احمق بودن شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۷۴۷۴
بازدید : ۳۳۷۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
احمق بودن از اونجا شروع می شود که می گویی
این یکی با بقیه فرق داره....
در اصل هیچ یک با دیگری در فرق نیستیم
همه مان از یک قماشیم
فقط بوی تعفنهایمان زیادو کم می شود
اری همه مان سر تا پا بوی تعفن میدهیم
مگر می شود در زمین بودو ادم ماند؟؟؟
مگر می شود در زمین بودو یک بار هم شده دروغ نگفت؟؟
مگر می شود روی زمین بود دل دیگران را زیر پا لگد نکرد؟؟؟
نه نمی شود!!!!
اینجا زمین است
اینجا جای است که یکدگر را نبردبان میکنیم
تا به بالا برسیم
اینجا جایست که گذشت قرنهاست معنی ندارد
اینجا زمین است
اینجا قرنهاست چیزهای خوب مرده است
اینجا زمین است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.