جمعه ۲ آذر
توهم ازادی شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۲۳ شماره ثبت ۷۹۷۱
بازدید : ۱۲۸۴ | نظرات : -۳
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
چی میشه گفت از ازادی
که فقط یه شعار
واسه یه موشت ادم بدبخت رو به ذوال
مثل شاهین تو قفس ازادی محال
خیال پروازو فقط باید تو خواب ببینه
ازادی تو عصر ما فقط اسم میدونه
که سهم ما گردش دور اونه
ازادی یه خواب پر توهم
ازادی اینجا واقعا محال
خوش به حال خطی ازادی
که فریاد میزنه ازادی
و فقط ما با حسرت دوران میگیم ازادی چند
ازادی قبل انقلاب
نزدیک همون.... (به علت اینکه تاید بشه سانسور شد)
ازادی اینجا حرف بی اساسیه
هه
ازادی واقعا اینجا شعار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برچسب خوری درآیدت مو از سر
پوشش همه از بهر دل ناپاک است
رب را همه آفریده عریان یک سر
با زور و ستم،دین گریزی هم هست
هِی زِر بزنن بگن خمینی رهبر!!!
خدایا کی بیاید آن روز ؟!گل بی خار نباشد،موج بر صخره نشیند،آب در شعله بجوشد،روز با شام سرآید،خوب با بد بنشیند وَ ز بد خوب درآید