جمعه ۲ آذر
خورشید مشرق زمین شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۳۶ شماره ثبت ۷۹۸۳
بازدید : ۱۰۳۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
ای خورشید مشرق زمین
ای ضامن اهل زمین
ای ضامن اصحاب یمین
ای تاج ایران زمین
گر بنگری بر حال ما
مارا بخوانی به درگاه خود
دست یاری گر دهی
از احوال ما اگه شوی
ما را یک شب مهمان کنی
حال پریشانمان را در مان کنی
شفیعمان در برزخ شوی
همان گونه که ضامن حیوان زبان بسته شدی
چه می شود
گناهی به در گاه خدا می شود
گر میشود یا نشود
ما مردم ایران زمین
چیزی جز تو نداریم در زمین
گر نکنی شفاعتم
من چه کنم با حاجتم
وسیو سرور توی
شاه ملک خراسان توی
پس دعوتم کن در سرای خود
حتی به طاعت از فرمان خود
من را بخوان به سوی خود
من محتاج دیدار توم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.