جمعه ۲ آذر
پرواز 655 شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۷۴۶۲
بازدید : ۷۶۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
یکشنبه خونی
دریای خونی
اسمان سیاه
از برخورد ایرباس 300 با موشک جنگی
پرواز 655 بود
پرواز ارزوهای نا فرجام
دویست و نود سرنشین
با امید فرداها
یک نفر سفر می رفت
یک نفر دیدار پدر می رفت
هر کسی پی کاری می رفت
مرغابی در ساعت ۱۰:۱۷ بندر را بدرود گفت
همه خوشحال بودن از پرواز این مرغابی
کسی نمیدانست
شکار می شود این مرغابی
توسط ناوی جنگی
ساعت در گذر بود
همه جا ساکت بود
حتی خدا هم خواب بود
ساعت ۱۰:۲۲
موشکی از ناو شلیک شد
هواپیما از صفحه رادارهای زمینی محو شد
تنها از ان پرواز
تکه جنازها در اب ماند
هیچ کسی نگفت حتی چرا
هیچکدام از خدمه جنگی ناو
تحت پیگرد نشدند
حتی فرمانده ناو نیز
بعدها مدال گرفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.