پنجشنبه ۱ آذر
خدایا یه کاری کن شعری از نیلوفر (دختر پاییز)
از دفتر دختر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۵۷ شماره ثبت ۷۴۳۵۱
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر نیلوفر (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب نیلوفر (دختر پاییز)
|
گریه های بی صدا...
ضجه های خاموش....
درد های بی دوا.....
مرا گرفته آغوش...
گویند سکوت باشد...
دوای همه درد هایت...
گویم چه درد هایی....
بدارم در سینه ام خاموش....
ای قلب بس است دیگر...
خدا یا بیا یاری کن...
مرا از همه این غمها ....
یکباره رهایی کن....
خدا یا تو یه کاری کن....
صبرم به سر آمد....
یکبار ز تا همیشه...
بیا و آسمانیم کن....
ناز دارم و عشق در دل....
تب دارم و غم در دل....
خدابیا ارامم کن...
از غصه دوریش آزادم کن...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نومید و زیبا بود
عیدتان مبارک