جمعه ۲ آذر
سکوت شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ۱۲:۰۶ شماره ثبت ۷۴۳۳
بازدید : ۸۳۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
دیشب باز در اتاقم
سکوت را با سکوت شکستم
چه حسی است با سکوت از کنار زمان گذشتن
با سکوت غذا خوردن
با سکوت زندگی کردن
فقط تنها خاطرات است و بغض
چه حسی بدیست خاطرات نکبت بار گذشته را به یا اوردن
چقدر پست بود
حتی با خاطراتش هم مرا ازرده میکند
انگاری کمر بر قتل من بسته است
لعنت به من
لعنت به تو
لعنت به خاطراتمان
به روزهای باهم بودنمان
به روزهای بی هم بودنمان
به تمام زمانهای زندگیم که بخاطر تو به خاکستر نشست
من ماندم اینک با مرگ ذره ذره وجودم از خاطراتت
تو احساس سرگردانت به درک
من چرا خود را نابود سازم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.