💠 نیمکت عشق:
تقدیر صنوبرها
مرگ نیست
نیمکتی است
که عشق میفهمد.
💠 پنجره:
افسردگی مزمن گرفته است
پنجره!
سال هاست
تنها خاطره اش
غروب آفتاب است.
💠 انتظار کشنده:
کشنده تر از گلوله
نبودن تو است
وقتی
تمام روزهای سال را
به انتظار نشستم و نیامدی!
💠 کابوس نیامدنت:
دوستت دارم هایت
کهنه شده اند
رد پایت روی سینه ام
سنگینی می کند
و کابوس نیامدنت سالهاست
بی خواب کرده،
شبهایم را.
💠 زمستان رفتنت:
- با قلبی مالامال از درد، تقدیم به شهید ناصر دورویی.🖤
حتی شکوفه های بهار هم
رد پایت را
از روی
برفهای زمستان رفتنت
پاک نمیکند.
💠 در فکر تو:
هر شب
در فکر تو
تمام دوستت دارم های
محبوس در سینه ام
از چشم هایم
قطره، قطره،
بیرون می آید.
💠 جنون زن:
در من زنی است
پر از جنون دست هایم
چنان عاشق
که هرگز
خیال عاقل شدن ندارد.
💠 بساط کرده ام:
هر شب حوالی یادت
بساط میکنم
گاهی بیا
دلی،
عشقی،
لبخندی
بگیر از ما.
💠 خورشید چشمانت:
طلوع خورشید چشمانت،
زیباترین اتفاق
هر صبح من است.
💠 مزرعه ی انتظار:
به اشک چشم
آبیاری کرده ام
مزرعه ی انتظار را
بیا درو کن
وعده ی دیدار را.
#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
بسیار زیبا و جالب بود ند