پنجشنبه ۱ آذر
آیه های پریشانی شعری از لیلا ابریشمی (آفتاب)
از دفتر با من باش نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۷۴۲۸
بازدید : ۱۰۲۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر لیلا ابریشمی (آفتاب)
آخرین اشعار ناب لیلا ابریشمی (آفتاب)
|
شب از نیمه
سحر گاه است.
هوا پیچیده از بوی خدایم
اذان صبحگاه است.
موذن بانگ آرد" الله اکبر"
من از جایم به پا خیزم
خداوندا ! ببخشایم
گناه کردم
به جایت
بنده ات را من
صدا کردم
من آن خام گنه کارم
هزاران اشک در چشمان بی تابم
هزاران سجده بر درگاه تو
و من او را خدا کردم
هزاران بوسه بر تسبیح و مهرت
میان سجده هایم
تو را واسط
تورا من اشک ریزان
او را صدا کردم
پشیمانم !
گناه کردم!
.
.
.
فقط نقش تو می ماند!
میان سجاده ومهرم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی
عالی
عالی
:30