شنبه ۳ آذر
علی را می شناسم شعری از علی معصومی
از دفتر مثنوی های کبود نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۷۴۲۲۵
بازدید : ۸۹۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
علی را می شناسم
من عطر شولای علی را می شناسم
لبخند سیمای علی را می شناسم
قبل از رسیدن در میان دردمندان
تعجیل در پای علی را می شناسم
هرشب شرر دارد بِدل تا صبح فردا
من سوز آوای علی را می شناسم
می بیند و سر میزند غمخانه ها را
چشمان بینای علی را می شناسم
بنهاده مشک بینوایی را به دوشش
من قد و بالای علی را می شناسم
با کودکان بی پدر سرگرم بازیست
من قلب دریای علی را می شناسم
آنشب سرش دربند دیدار خدا بود
من طرز ایمای علی را می شناسم
معصومی از درد سر بشکفته ی او
من حال زهرای علی را می شناسم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا علی مددی