جمعه ۲ آذر
تجلی طور شعری از احسان فلاح رمضانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۲:۴۲ شماره ثبت ۷۳۱۰۵
بازدید : ۷۷۳ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر احسان فلاح رمضانی
آخرین اشعار ناب احسان فلاح رمضانی
|
بس فتنه که در تو هست دانم/
بیشک که تو آخر الزمانی/
دانم که قیامتی چو پیرم/
در عین سنین نوجوانی/
در صور دمیده اند یا تو/
در صور دمیده ای نهانی/
گویند تو را که در زمینی/
شاید نه زمین که در زمانی/
من یافتمت به آسمان ها/
ای عشق بلای آسمانی/
جان را نتوان فدات کردن/
زیرا تو پری میان جانی/
تا بینمت ای تجلی طور/
چون شغل پیمبران شبانی/
هر روز و شبی به هی هی افتم/
فارغ ز هیاهوی جهانی/
چون آبی آسمان زیبا/
در وسعت عشق بیکرانی/
هرگز نتوان کشیدنت را/
گر زنده شود دوباره مانی/
ایکه نهان ز عاشقانی/
چون صبح طلوع گر عیانی/
با این همه وصف لا تغیر/
برتر ز دو مصرع و بیانی/
ای آب زلال چشمه جان/
چون چشمه طبع من روانی.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فراوان.....ممنونم از ابراز لطفتون...قدم رنجه کردین....سبب افتخاره حضورتون | |
|
سلام و سپاس از قدم رنجتون | |
|
سلام و سپاس از قدم رنجتون برای خواندن این غزل | |
|
ممنون از نظر پر مهر شما و لطفتون....قدم رنجه کردین | |
|
خوش آمدید | |
|
سلام و درود فراوان...بسیار سپاسگزارم قدم رنجه کردین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
خوش آهنگ و باشکوه
دستمریزاد