يکشنبه ۴ آذر
... سرنوشت شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۶:۱۶ شماره ثبت ۷۳۰۵۴
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
باز شب شد آمدم سر کتاب سرنوشت
بارها گذشته از نظر حساب سرنوشت
در بغل گرفته ام دو پای خود نشسته ام
با مرور خاطرات در شتاب سرنوشت
غیر از اشک و سیل غم درون چشم تار من
سایه اش مدام بر سرم سحاب سرنوشت
کاش می رسید لحظه ای که در کنار من
بودنت،... نماد خوب انقلاب سرنوشت
یادگار روزهای خوب از آن زمان فقط،...
خاطرات با تو مانده توی قاب سرنوشت
چاره ای نمانده سرد و گرم روزگار را،...
دست ما نمی رسد به انتخاب سرنوشت
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درودتان باد جناب استکی بزرگوار برقرار باشید | |
|
درود و ارادت جناب انصاری عزیز برقرار باشید | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاسگزارم | |
|
ارادتمندم جناب نوری عزیز برقرار باشید | |
|
درودتان باد جناب رفیعی عزیز به مهر می خوانید سپاسگزارم | |
|
درودتان باد جناب خسروانی سپاسگزارم | |
|
درود بر شما مهربانو یوسفی سپاس فراوان | |
|
درود بر شما جناب اسماعیل وندی برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود