سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ... سخت است

      شعری از

      جواد کریمی

      از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۷۴۹۵۸
        بازدید : ۵۳۷   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      اگر چه گفتی از امروز، بودنت سخت است
      ندادی ام دل و هم دل ربودنت سخت است
      به هر طرف که کنم رو، تویی و خاطره ات
      درون یاد منی پس،... زدودنت سخت است
      به یک اشاره زدی حرف،... بی کلام از عشق!
      سخن بِران به زبان، لب گشودنت سخت است؟
      در این  غروب  نفس گیر  جمعه،... تنهایی،
      به لحظه لحظهء عمرم نبودنت سخت است
      تمام  عمر  من  از  عشق  تو،... سرودن  بود
      قسم به عشق، نمانی سرودنت سخت است
      #جواد_کریمی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۱۲
      غزلی ناب و زیبا بود خندانک
      علی رفیــــعی وردنجانی
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۰۷:۳۸

      سلام و درود شاعر گرانقدر جناب کریمی عزیز
      بسیار زیباو دلنشین سروده اید
      دستمریزاد بزرگوار
      در پناه خدا

      مهدی سالوند (مهدی)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۲۶
      درود بر شما
      زیبا سروده اید ، موزون و لطیف و مقفا ، احسنت
      خندانک خندانک خندانک
      جواد  رفیعی  (جواد)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۰۵
      سلام زیباسرودید خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۲۶
      درودتان جناب کریمی عزیز
      بسیار زیبااااا
      قلمتان جاری
      خندانک خندانک خندانک
      منوچهر منوچهری (بیدل)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۲۷
      درودتان باد بسیار زیبا تشکر خندانک خندانک
      منوچهرسُلگی(عیانی)
      يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۲۵
      بسیارزیبا
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0