سن گوزل طالعیمسن سنه دوشوب یولوم
یاخین گَل گوزلیـــم بوینووا سالیــم قولم
بیــراز سینــمده کـَدر وار اونــودا یولــوم
سن الله دئمه منن اوزاخ گــَز آی اوغـلان
سنسیز داریخان گوننلرین آدین نه قویوم
قوی آیرلیغ باشین کسیم دَریسین سویوم
دئگوروم کیم عشقینن دویوب منده دویوم
سن الله دئمه منن اوزاخ گــَز آی اوغـلان
گوزل گوزلریوین باخیـشـن منــن آلــــما
گئنه منی غوصصــه لره کـــدره سالـــما
تنهالیخ سنـه یاراشمیـــر بئله تـه قالـــما
سن الله دئمه منن اوزاخ گــَز آی اوغـلان
منه اوغلان دئییب اوزگه کیمی سسلَـمه
عیبی یوخ سئویم سنی سن منی بسلَمه
قوی عاشیق اولم سنه هرعشقی پیسلَمه
سن الله دئمه منن اوزاخ گــَز آی اوغـلان
منی مجنون ائدیب چوللره گوندَریـســن
دونیامی آلتوسد ائدیب باشا چوندریسن
دئگوروم نه اولوب منـن اوز دوندریســن
سن الله دئمه منن اوزاخ گــَز آی اوغـلان
سنی گویده کی اولدوزلار سایی سئویرم
هامی بیلیرکی مـن سنــن اُوتور اولـــورم
گولاخ وئرسون اَوّلکی سوزومـه دونــورم
سن الله دئمه منن اوزاخ گــَز آی اوغـلان
#آیــــــمــــــان