شنبه ۱۰ آذر
طرز نگاه چشم تو شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۷۲۳۸۸
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
صد آسمان ستاره برای شبم کم است
صد زمهریر و ناله برای تبم کم است
ای جان بیا که قافله سالار دل شوی
لطف حضور تو در مذهبم کم است
هر نغمه ای که میکنم از روی انتظار
نام قشنگ و ناز شما در لبم کم است
شوری بزن تو هم به دل پر شراره ام
زیر و بم نوای تو در مضربم کم است
با غمزه ای بیا و بیان کن کلام عشق
طرز نگاه چشم تو در مکتبم کم است
سوز عطش امان دلم را بریده است
تا جرعه زلال تو در مشربم کم است
معصومیا اگر نبرم ره بکوی دوست
در برج طالع فلکم کوکبم کم است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود