پشتت به کی گرمه/داری بی اعتنا/رد میشی از من
میدونی لامصب/من زیرورو میشم/میمیرم قطعا
میخونم از چشات. دلت خیلی پره.ازم دلگیری
چیکار کردم بگو.بار سفر بستی.بی من تو میری
چقد عوض شده/رفتارت این روزا/تورو ندارم
کجا میخوای بری/بدون تو چطور/طاقت بیارم
کی جامو میگیره/دنیامو میگیره/بگو بدونم
نگوازم سره/از من عاشقتره?محاله جونم
سر احساس تو/بگو چی اومده/به کی دل بستی
چرا دورم زدی/دلت پیش کیه /با کی همدستی
دلم به تو خوشه/رفتنت میکشه/ به هم میریزم
بارونیو خیسم/با گریه مینویسم/نرو عزیزم
یادت بیار روزی/قسم خوردی منو/تنها نزاری
چطور دلت میاد/عهدتو بشکنی/دوسم نداری
من عاشقت هستم/به عشقمون قسم/تا اخر عمر
نمیشکنم عهدی /که با تو من بستم/تا اخر عمر
می ترسم از تقدیر/خوابم شده تعبیر/.با رفتن تو
دلگیرم از دنیا/دارم میشم تنها/وای از غم تو
حالاکجا برم/تموم دنیامو/پای تو باختم
ندونستم یه روز/میشکنی اون بتی/که ازتو ساختم
پشتت به کی گرمه/داری بی اعتنا/رد میشی از من
میدونی لامصب/من زیرورو میشم/میمیرم قطعا
ترانه زیبایی است
سال نو مبارک