جمعه ۲ آذر
ای جانم شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر هیمالیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۷۲۰۴۷
بازدید : ۷۳۵ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
طـرحِ مانتــوی تــو دلــبـــاز شده ، ای جانم
صــورتی رنـــگ و جـــلوبــاز شده ، ای جانم
.
تا کـه از خـانه به بیـــرون زده ای بـاور کن
تیــپّ ِ آسِ تــو خبــرســاز شــده ، ای جانم
.
قبــضِ روحــم نکــن ای سـاحـرِ زیبـا چهـره
روحِ مــن تشنــهء پـــرواز شده ، ای جانم
.
شهـرِ غارت شـده ام علـت آن معلـوم است
حکــمــرانی ِ تــــو آغـــــاز شــده ، ای جانم
.
دل به عشق تو چنـان محکـم و پابرجا شد...
چـــون نگهبـــانی ســـربــاز شـده ، ای جانم
.
تو بخـند ای پـری وحشــی و بازیگــوشم
خنـده هایت چِـقَـدَر نـــاز شـده ، ای جانم
.
حـــسِ زیبای تو آن سـوی شمالِ غربی ست
شـاعــــری عــازمِ قفقــــاز شـــده ، ای جانم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانو یوسفی عزیز سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی گرامی زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود