يکشنبه ۴ آذر
هنر دل ربودن شعری از گیتی رسائی(رسا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۷۱۷۲۰
بازدید : ۵۹۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر گیتی رسائی(رسا)
آخرین اشعار ناب گیتی رسائی(رسا)
|
دل ربودن هنر نباشد یار
درد درمان شود به یک دیدار
رفته ای پشت سر نگاهت نیست
صد چو من گشته از غمت بیمار
#گیتی_رسائی
|
نقدها و نظرات
|
سلام به شما بزرگوار به شما که با کلماتتان به دلم امید میبخشید و دلنوشته ی ناچیزم را مرور میکنید اینهمه لطف و محبت برایم افتخار است باز هم سپاس | |
|
سلام به آقا مجید که به مادر اینهم لطف دارد
از اینکه میائی و نوشته ام را میخوانی یکدنیا ممنونم
همیشه حضورت دلم را گرم میکند
| |
|
سلام به جناب آقای طهماسبی . شاعر گرامی ممنونم که قدرم رنجه فرمودید لطف شما را ارج مینهم سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این حس با تو آید و مزد تو است
یحیی
تقدیمتون
سلام رسا خاتون محترم
بسیار عالی
متشکرم