جمعه ۲ آذر
شبنم صبحدم شعری از گیتی رسائی(رسا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۱۵ شماره ثبت ۹۳۶۵۹
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر گیتی رسائی(رسا)
آخرین اشعار ناب گیتی رسائی(رسا)
|
میفشانم اشک را از دیده گان
تا که دردم از رُخم گردد نهان
اشک بر رخ میدهد رنگ صفا
همچو باران است در فصل خزان
شبنم است بر روی گل د صبحدم
لیک در ائینه میگردد عیان
گیتی رسائی
|
نقدها و نظرات
|
با عرض سلام و تشکر از حضور مهرافروزتان | |
|
با عرض ارادت خدمت شما مهربان شاعر
کافی نبود ارزشها مسلم است که نقصان به همراه دارد
به بزرگواریتان خواهید بخشید | |
|
با درود فراوان به شما استاد گرامی
تشکر بی پایان از اینکه لطفتان شامل حالم شد | |
|
با عرض ارادت خدمت شما شاعر گرامی
ممنونم از حضور ارزشمندتان | |
|
با سلامی گرم به خدمت شما گرانمایه
از اینکه مرا مورد محبت خود قرار دادید یکدنیا سپاسگزارم | |
|
بزرگوارا . حضورتان برایم بسیار ارزشمند است
از اینکه اظهار نظر فرمودید یکدنیا سپاس | |
|
با ارادتی خالصانه خدمت شما بزرگوار
از اینکه با یک پیام دلم را به وجد آوردید و مرا در جمع خودتان
پذیرا شدید یکدنیا ممنونم | |
|
سلام و عرض ارادت خدمت عزیزم خانم نامداری که همیشه به مادر لطف فراوان دارد حضورت شادمانم کرد
و بازهم سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود