جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)
آخرین اشعار ناب مژگان بختیاری (پرتو)
|
Parto:
آرامش
آرامشی داری توی چشمات
دیوونه تر میشم من هر لحظه
این حسی که به تو فقط دارم
خوشبختی و آرامش محضه
گوشم پره از خنده های تو
کم کن صدای خاطره ها رو
اشک منو می بینی و میری
اینه تموم حس و حال تو !
دنیامو برگردن بیا برگرد
این زندگی بعد از تو می پاشه
این شهر پر از تنهایی و مرگه
رو حرف من حرفی نزن باشه ؟
تب دارم این روزای تکراری
با لمس دستای تو خوب میشم
آغوشتو بازم به روم وا کن
این بار برگرد و بمون پیشم !
کم دارم این دستای گرمت رو
شال گردنی میشد روی دوشم
یخ بسته این روزای من بی تو
مثل همون حرفات توی گوشم
این فرصتو از دست نده برگرد
انقدر نگو این آخرین باره
هرچی تو بخوای من همون میشم
حرفی نزن فقط بگو آره
#مژگان_بختیاری (پرتو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است