دوشنبه ۵ آذر
اینگونه شعری از حاجعلي صادقلو(صادق)
از دفتر غزل صادق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳ شماره ثبت ۷۱۳۷
بازدید : ۸۸۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)
آخرین اشعار ناب حاجعلي صادقلو(صادق)
|
اینگونه
خواهمت اینگونه رضایت کنم
دل سپر تیغ بلایت کنم
رفته زتن تاب وتوانم دگر
جان که ندارم بفدایت کنم
پای تو در دیده من منت است
خویش بگو خانه کجایت کنم
هر چه مرا بوده زکف داده ام
با چه گلی رنگ و جلایت کنم
زار من و سمعک سنگین تو
کی شنود هر چه صدایت کنم
با شد اگر صد تن دیگر مرا
کشته شمشیر جفایت کنم
حکم بده تا که به دارم زنند
نیست میسر که رهایت کنم
کار من از رفتن وماندن گذشت
خاطر رنجیده چرایت کنم
صادق اگر خسته از این قصه ای
از دل دیوانه جدایت کنم
اذر ماه 1390
صادقلو گیوی
(صادق)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.