شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
پدر عزیزم .. بی خبر وناگهانی ترک مان کردی
و غمت به دل گران آمد
آتا سنسیز ائویمیز تار اولاجاخ
ب باهار آچمیاجاخ قار اولاجاخ
آتا مظلوم گئدیشون او یئریشون
یاشلا دولموش گوزومه جار اولاجاخ
...... ... ...... ......
آتا دردون سینمه چوخ ساتاشیر
فیکریمی چوخ پوزورو چوخ قاریشیر
آتا بیر لحظه سن الله گئری دون...!!
آخی سنسیز ائویمیز چوخ داریخیر
آیما
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار مهرتان استاد روح رفتگان شما شاد | |
|
سپاسگزار مهرتان استاد روح رفتگان شما شاد | |
|
سپاسگزار مهرتان بانو روح رفتگانتون شاد | |
|
سپاسگزار مهرتان بانو روح رفتگانتون شاد | |
|
سپاسگزار مهرتان بزرگوار روح رفتگان شما شاد | |
|
سپاسگزار مهرتان گرانقدر روح رفتگان شما شاد | |
|
سپاسگزارم استاد روح رفتگان شما شاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی و ارزشمند
بااحترام تسلیتم لطفا بپذیرید
روح پدر عزیزتان دررحمت واسعه ی حق قراریاب