« صبح صادق »
آفتابِ صبح صادق5 ، از جماران سر بِـزد
نور دانش ، شعشعش سرتاسر كشور بِـزد
تا خميني(ره)6 بانگي از الله اكبر بـر كشيد
بانگ تكبيرش، شرر بر جان هر كافر بـزد
تا صلاح دين و ايمان ،را بر اين ملت بگفت
مرغ ايمان ،بـر سر مردان دين شهپر بـزد
چونكه تكبير مسلمانان در ايران شد بلند
برق عصيان7،بر همه عصيانگران يك سر بـزد
بانك تكبير الهي ، تا در ايران شد به پا
گوئيا بر قلب بدخواهانِ دين ، خنجر بـزد
داوريهايـي كه از اسلام اول مانده بود
رونق بهتـر گرفت و پرچـم از داور بـزد
بانگ يارب ياربِ شب زنده داران اميد
صبح اميدش بـيامد ، در ميان محور بـزد
معني ايمان و دين ، از بين مردم رفته بود
معنيَـش بازا تجلّي از رهي بهتر بـزد
مردم ابتر كه صلحش مي شمردن دين حق
مشت محكم بـر دهان مردم ابتر بـزد
مؤمنين حرفي نگفتن ، مردم مغرور مَست
با شعار مُد شناسي ،حرف شور و شر بـزد
اي حسن ساكت نشستي،تا كه دين از پا فُتاد
در جواب حق چه گويي،گر تو را كيفر بـزد
٭٭٭
5- راست – فجر دوم 6- رضوان الله تعالي عليه 7- گناه
بسیار زیبا و خاطره انگیز بود
یاد امام راحل عزیز به خیر
جایش بسیار خالیست