جمعه ۲ آذر
جنگ پایان یافت! شعری از مازیار ماز
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۷۰۸۴۱
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب مازیار ماز
|
جنگ پایان یافت!
نعل اسبی در گل جا ماند،
دامن لباسی خونین شد،
دیوار خانه ای فرو ریخت،
قلعه ای در پشت مرز ها رها شد،
و مردمان شهری زبان بیگانه ای را آموختند؛
اما نه از وسعت قاره ها کم شد،
نه بر مقدار اقیانوس ها افزوده شد،
پادشاهی شیر دل نام گرفت،
هیتلری شیطان شد!
تازه کاران آمدند،
دوباره داشت از نو شروع می شد،
کودکی زاده می شد،
زمینی برداشت می شد،
خانه ای ساخته می شد،
بی کاری خاطره می شد و
جز اقتصاد دانان ذهن دیگری با آن درگیر نبود؛
که جنگ از سر گرفته شد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود