ازون لبها می شیراز میخوام
هوای موطن اهواز میخوام
یا عطر ناب قمصر بین دستات
هزار گلبوسه اما باز میخوام
عسل از شهد شیرین وجودت
میمیرم باز ازت آغاز میخوام
تب و تاب تنی که بی قراره
چشمهاتو غرق سوز و ساز میخوام
دو دستاتو که میپیچه به جونم
واسه اوج جنون پرواز میخوام
یه مقصد جنس گرمای وجودت
نفسهاتو پر از آواز میخوام
شعله
بسیار زیبا و دلنشین بود