شنبه ۳ آذر
هوس ترانه شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷ شماره ثبت ۷۰۳۶۳
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
تار زخمیه سه تارم
هوس ترانه دارم
واسه عاشق کردن تو
یه سبد غزل میارم
تویی تو شاعر شعرام
تویی توو ترانه سازم
من بدون تو یه تاره
پاره ی، شکسته سازم
بنویس برام دوباره
متن تازه واسه خوندن
یه ترانه یه بهانه
برای توو صحنه موندن
تو برام یه شعر نابی
سر تر از صد تا کتابی
با این که همیشه تلخی
خوش ترین طعم شرابی
با تو خالی از غرورم
میشکنم ولی صبورم
بی تو با تو هستم اما
از خودم یه عمره دورم
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر فراوان از نظر لطفتان | |
|
تشکر فراوان از نظر لطفتان | |
|
تشکر فراوان از نظر لطفتان | |
|
تشکر فراوان از نظر لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی بود