دوشنبه ۲۸ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
خوشی تا پر کشید از آشیونه
جدایی ریشه کرد و زد جوونه
ترک خوردند دیوارای خونه
اَمون از آدمای این زمونه
نمک پاشیدنو از درد مُردیم!
اَزون روز کذایی، زنده هستیم
ولی تو عصر یخبندون نشستیم
و درها رو بروی عشق بستیم
صداقت رفته بودو زخم خوردیم!
عروس عشقمون قندیل بسته
تموم حرمتامونم شکسته
شدیم از دست هم بیزار و خسته
چرا دل رو به مردم می سپردیم؟!
شبیه جنگلی سر سبز بودیم
میونِ بوسِ بارون می سرودیم
ولی حالا فقط تو خواب رودیم
ترکهای دلامونم شمردیم!
اَزون روزی که بارون کوچ کرده
تموم حاصلم رو پوچ کرده
زده چشم حیا رو لوچ کرده
که هر چه آبرو از عشق بردیم!
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود،سپاسگزارم استاد عزیز🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود استاد گرامی،سپاسگزارم🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها غزل بانوی من،سپاسگزارم🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم از نگاه زیبای شما بزرگوار،برقرار باشید🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبا و غمگین بود